اخبارگوناگون

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:قتل فجیع زن جوان در خانه؛ چه کسی ضربات مرگبار را زده است؟

پلیس پسری جوان را به عنوان مظنون به قتل زن تنها بازداشت کرده اما این فرد منکر دست داشتن در جنایت است. کارآگاهان جنایی تهران در حال تحقیق درباره زنی جوان هستند که به طرز فجیعی در خانه‌اش کشته شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، ماموران پلیس تهران حدود ساعت یک بعدازظهر دیروز از کشف جسد زنی مطلع شدند و پس از حضور در محل موضوع را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اطلاع دادند.

تیم جنایی پس از حضور در محل کشف جسد که در طبقه اول ساختمانی مسکونی بود، تحقیقات خود را آغاز کرد. جسد در اتاق خواب و روی تخت افتاده بود و به نظر می‌رسید قتلگاه زن جوان همان جا باشد. تیم تحقیق با جسد زن 40 ساله در حالی روبه‌رو شد که آثار ضرب و جرح شدید روی صورت و دست و پای او دیده می‌شد.

همچنین معاینات متخصصان پزشکی قانونی از جسد حکایت از آن داشت که حدود 15 ساعت از زمان مرگ گذشته و قتل شب قبل از کشف جسد اتفاق افتاده است.

ادامه تحقیقات در مورد وضع خانوادگی و مراودات مقتول مشخص کرد حدود دو سال است که از شوهرش جدا شده و تنها فرزند او نیز با پدرش زندگی می‌کند. همچنین در این شاخه از تحقیقات مشخص شد مقتول و همسرش پس از جدایی هم اختلافاتی در زمینه نگهداری فرزندشان داشتند و هر کدام از آنها مایل بودند تنها فرزندی را که حاصل زندگی مشترک‌شان بود، نزد خود نگه‌ دارند و همین موضوع باعث بگو‌مگو‌هایی بین آنها شده بود.

همچنین معلوم شد کسی که موضوع کشف جسد را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده، پسر جوانی است که با پسر صاحبخانه مقتول دوست است. بنابراین پسر جوان مورد تحقیق قرار گرفت و گفت:‌ با دوستم بهنام می‌خواستیم برای شرکت در مراسمی به بهشت زهرا برویم. وقتی دوستم در ساختمان را زد و می‌خواستم از پله‌ها بالا بروم تا به خانه آنها برسم، باز بودن در واحد مقتول توجهم را جلب کرد. به همین خاطر در زدم و هر چه صدا کردم کسی جلوی در نیامد. برای همین با احتیاط وارد خانه شدم که در نهایت جسد را روی تخت دیدم. بعد فوری با پلیس تماس گرفتم و با سرعت پیش دوستم در طبقه سوم رفتم و ماجرا را برایش تعریف کردم. بعد هم منتظر شدیم تا پلیس آمد.

در ادامه تحقیقات و بر اساس گفته‌های همسایه‌ها مشخص شد مقتول با بهنام، پسر صاحبخانه، اختلافاتی داشت. حتی یک بار پای پلیس به میان آمده بود. به همین دلیل تحقیقات بر اختلافات و کینه احتمالی این دو همسایه متمرکز شد. در بازرسی ماموران از گوشی بهنام فیلمی از بگومگوی آنها به دست آمد که در آن مقتول و پسر جوان با هم جر و بحث می‌کردند. به این ترتیب احتمال دخالت بهنام در قتل یکی از فرضیات پلیس شد و او مورد بازجویی قرا گرفت.

این پسر جوان گفت: من در مرگ این زن دخالتی نداشتم، موضوع اختلاف‌مان هم چیزی نبود که بخواهم به خاطر آن کسی را بکشم. موضوع معمولی بود که در بسیاری از ساختمان‌ها ممکن است وجود داشته باشد و ربطی به مستاجر و صاحبخانه بودن هم ندارد. البته خود من هم امروز وقتی از واحدم بیرون آمدم، دیدم در خانه مقتول باز است اما چون بدموقع بود و خودم هم کار داشتم خیلی حساس نشدم تا اینکه دوستم آمد و گفت جسد این زن را پیدا کرده است.

 

بهنام ادامه داد: من کینه‌ای از مقتول به دل نداشتم. فیلم دعوا را هم یک بار که مقتول دم خانه ما آمده بود و داد و بیداد و تهدید می‌کرد گرفتم که ماجرا تکرار شد فیلم مستندی داشته باشم تا به پلیس نشان بدهم.

در نهایت بهنام به عنوان تنها مظنون پرونده دستگیر شد تا تحقیقات از او و ارتباطش با مرگ زن جوان مورد بررسی بیشتر قرار گیرد. اما این مظنون همچنان دخالت در مرگ همسایه را انکار می‌کند.