اخباررویدادهای ایران و جهان

تورکمن های دمکرات ایران:تکرار فاجعه ای غم انگیز!

بار دیگر نظام ولائی مرتکب جنایتی دیگر شد. فاجعه غم انگیز مهسا در سالگرد به قتل رسیدنش تکرار گردید.
دانش آموز شانزده ساله ای به نام “آرمیتا گراوند” یکشنبه، نهم مهرماه، در راه مدرسه بجرم رعایت نکردن “حجاب اجباری” با برخورد فیزیکی نیروهای گشت ارشادی دچار ضربه مغزی گردید.
بنا به گزارش وب سایت حقوق بشری “هه نگاو” او توسط ماموران حجاب اجباری مورد ضرب و جرح قرار گرفته و هم اکنون در بیمارستان نظامی “فجر” تحت تدابیر شدید امنیتی در بخش مراقبت های ویژه بستری می باشد.
رژيم طبق روال همیشگی خود برای لاپوشانی این جنایت بلافاصله با تهدید، پدر و مادر آرمیتا را در مقابل دوربین های تلویزیون قرار داد تا بگویند دخترشان بخاطر افت فشار خون دچار بیهوشی شده و سرش به لبه مترو برخورد کرده است.
علاوه بر نیروهای امنیتی، رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش تهران در مدرسه حضور یافته، دانش آموزان و معلمان را، در صورت اطلاع رسانی، تهدید به جریمه نقدی و اخراج کرده اند. مریم لطفی خبرنگار روزنامه شرق که برای تهیه خبر در این مورد به بیمارستان رفته بود و دوستان همراه آرمیتا برای ساعت ها بازداشت ،بازجویی و تهدید شده اند.
مأموران توحش جهت بقای حکومتشان، جانهای جوانی را بدلیل ابتدایی ترین خواست ها می ستانند. حیات این حکومت با تکرار این جنایات همراه خواهد بود. بایستی این چرخه شوم را از حرکت بازایستاند.
ما این جنایت را محکوم می کنیم. وظیفه نیروهای طرفدار حقوق بشر و جامعه جهانی میدانیم که با تحت فشار قرار دادن حکومت اسلامی ، هزینه های این جنایت را بالا ببرند.
تورکمن های دمکرات ایران